18 Ağustos 2008 Pazartesi

seni özledim




03.10.2006

Yeşil bugün bahçedeydi onu gördüğümde.. ve ben balkonda.. ona seslendiğimde yeşil, diye; bana döndü ve ard arda sıraladı tümcelerini…
--- seni asla göremeyeceğim…seni seviyorum.. annem dün kötü bir haberim var, dedi..bana kötü haberi söyledi.. seni hiç göremeyeceğim.. seni neden o okula aldılar…
ona sadece yanıma gelirse bunları konuşmak istediğimi söyleyebildim…
geldi.. odamıza çıktık.. gözlerine bakıp onu çok sevdiğimi ve hep seveceğimi söylemekten başka hiçbir şeyim yoktu sanki…
anlattım.. anlattım.. o da dinledi.. tamam, dedi arada.. arada yine seni göremeyeceğim.. seni seviyorum.. seni çok özledim..
ihmal etmedim , seni çok özledim^lerini seni çok özleyeceğim^e çevirmeyi.. oysa bu göbek bağımızın tek benden yana olmadığını hissettirdi bana…
bugün balayı dersi yapalım,dedim ona ilk gün gibi..zihnimdekinin ona aktarımı ne yapmak istersin^di... birlikte çizgi film izlemeyi seçti.. o çizgi filmi ; ben onu izledim.. çocukların hepsi ne çabuk büyüyordu…
hayat rehberi değil miydim ben onun.. istediği zaman beni çevirebilirdi..
baktık birbirimize..ellerini ellerimin üstüne koydu…annemi öptüm biraz nezle oldum, dedi..
hasta değilim ama ben ateşim çıkmadı. Hasta değilim.. sonra büyüyünce at bakıcısı olacağından sözetti.. hem de sakalsız bıyıksız ve gözlüksüz bir at bakıcısı.. gözleri bozulursa benim gibi lens kullanabilirdi belki..şekli nasıldı lenslerin.. ona banyoda lenslerimi gösterdiğim günü anımsattım.. tamam , dedi.. gözlerim bozulursa lens kullanabilirim..
sonra baktım yine ona.. ve anlattım at bakıcısı olmak istiyorsa nasıl ve neleri öğrenmesi gerektiğini .. ve benim onu arayacağımı.. öğretmenini arayacağımı.. ve yeşil bunları da öğrendi , dediklerinde ne kadar mutlu olacağımı…

gün bitirdiğinde aramızda geçen vakti biri sordu ona.. canın sıkkın gibi..nedir nedeni.. sylviaturtası^nı çok özledim, dedi.. düzeltmedim…

içimi alıp önüme gittim… önümdeki yeni veda^ya.. veda ne demek oldu bana dediği.. veda ne demek yeşilciğim…

Hiç yorum yok: